7 nov. 2007

A mers!

Arata superb, se misca superb. Cred ca am sa-mi iau Windows Live Writer pe cardul telefonului, sa-l am la indemana ori de cate ori merg undeva si am la dispozitie un calculator. Mi se pare mult mai simplu de scris cu Windows Live Writer decat din editorul standard oferit de Blogger. Oricum, ducandu-ma cu gandul catre o tigara, nu am timp la ora asta sa stau sa incerc si postarea de imasgini. Mai devreme, intr-un test, mi-a dat crash atunci cand am incercat sa pun o imagine la rezolutie foarte mare aici, urmand ca apoi s-o redimensionez din Writer.

In fine, mult mai bine fata de ceea ce ma asteptam. Sunt bucuros ca nu strica template-ul si jos, la categorii, imi listeaza fix tag-urile de pe blog, selectabile individual sau chiar grup de mai multe categorii, in asa fel incat sa nu fiu nevoit sa imi aduc aminte de fiecare data ce tag-uri aveam pe blog si cum se chema fiecare. Mai jos, un review al aplicatiei, din pacate, in limba engleza.

Niciun comentariu: