10 nov. 2007

De-ale corporatiei

Mda, destul de dragut din partea mai marilor firmei unde lucrez. Training la Sinaia, la El Dorado, pe banii firmei, of course. De duminica seara ne vedem in Sinaia. Am auzit ca ninge si ca e super dragut. Vreau sa vad daca nu cumva cele 3 zile de training le petrec intr-adevar la training, ceea ce ar fi ultimul cosmar.

Cat despre deplasarea la Sinaia, a venit vorba de masina firmei. Problema se pune in felul urmator, in ceea ce ii priveste pe sefi: "Eu am adus masina aia la tine in judet ca sa produca, nu sa te plimbi la Sinaia la training cu ea". Well done. Imi place felul vostru de a gandi, oarecum (pe romaneste) FUTUT.

Adica eu, angajat corporate, cu masina de serviciu & stuff, caruia i se pretind anumite realizari lunare, am masina de serviciu dar nu am dreptul sa ma deplasez cu ea la un training organizat de companie. Ca sa nu cumva sa pomenesc si de cei cativa kilometri facuti in interes personal prin oras, pana la un bar sa beau, sa zicem, o cafea, dupa o zi de munca.

Ah, da, si salutari femeilor tampite care pleaca in Italia sa-si faca de cap. Bai, apropo, vreau si eu. De facut de cap pentru barbati nu aveti pe-acolo? In sensul bun, adica barbatii sa-si faca de cap cu femeile, iar femeile cu barbatii.

Niciun comentariu: