27 oct. 2007

Japca Politiei la Pitesti

Aseara, in jurul orei 23, cu baietii, in parcarea din fata cladirii Finantelor Publice, in Pitesti. Noi, fetele, masinile si o saracenie de echipaj de la Circulatie. Domnul agent ... of course, Serban. A venit hotarat pe impartit puncte in stanga si in dreapta. Transcriu mai departe dialogul dintre mine si agent, asta dupa ce s-a legat de un amic si i-a aruncat 4 puncte.

Eu: Domnule, scuzati va rog nesimtirea de care dau dovada, dar vreau sa va intreb si eu .... de ce ne dati amenzi? in baza carei legi?
Agent: Pentru faptul ca v-am vazut si la Stadion, si aici. Voi va organizati pentru curse.
Eu: Da, dar nu stiu daca aveti cum sa dovediti asta. Aici ne-ati vazut stand langa masini, de vorba. Ce sa inteleg? Ca nu am voie in calitate de cetatean si locuitor al acestui oras sa mai stau de vorba cu prietenii prin oras?
Agent: Ba da, dar grupul asta e mai mare de 15 persoane.
Eu: Bun, si tot nu vad legatura. Poate ca in seara asta imi serbez ziua si am adunat 40 de invitati care din pacate au venit cu masinile. Asta inseamna ca trebuie sa mi-i opriti si sa mi-i amendati pentru faptul ca stau oamenii de vorba ?? Adica in orasul asta nu mai ai voie sa stai de vorba pe strada ca ai comis infractiuni?
Agent: Nu a zis nimeni ca ati comis vreo infractiune, dar acesta este un grup format in vederea comiterii de ilegalitati. Sa nu-mi spuneti voi mie ca nu va si alergati in seara asta.
Eu: Domnule Serban, de la a te aduna pentru a sta de vorba pana la a comite ilegalitati si a face curse ilegale pe strada e un drum lung pe care nu aveti sub nici o forma cum sa-l dovediti.
Agent: Da, corect. Dar ii dau amenda pentru ca nu are actele la el.
Eu: Da domnule Serban, dar daca omul incuia masina si venea langa a mea, ii mai dadeati amenda probabil la Craciun. Era simplu sa spuna ca nu stie cine e cu masina aia si nu aveati ce sa-i faceti. Haideti macar sa recunoastem ca lucrurile pe care dumneavoastra le faceti aici se cheama JAPCA pe fata!
Agent: Nu mai vorbi asa ca iti dau si tie o amenda.
Eu: Pentru? Si va rog sa nu-mi vorbiti la persoana a doua, pentru ca eu v-am vorbit cat se poate de politicos.
Agent: Gasesc eu pentru ce. Si oricum prietenului tau o sa-i mai dau vreo cateva, ca ma mai intalnesc eu cu el saptamana asta si ai sa vezi cum ramane fara permis.
Eu: Da, domnule Serban. Si sa vedem ce parere va avea presa argeseana despre treaba asta. Amenzi pentru ce? Pentru statul langa masina ....


Drept urmare, cazul va ajunge cat de curand in presa. Detinem o inregistrare audio a dialogului dintre mine si domnul agent Serban, cat si o inregistrare video cum politistii de la Rutiera din Pitesti aplica legea dupa ureche si mai mult la rupere. N-ai tupeu si esti slabut, ti-au ars cateva puncte. Grija mare baieti, nu va lasati calcati in picioare pentru orice !!!!

Niciun comentariu: